Bejegyzések a ‘facebook’ címkével ellátva

A Facebooknak még hosszú utat kell megtennie

A nyilvánosságra hozott jelentés szerint a Facebook polgári szabadságjogokkal kapcsolatos politikájával sok aktivistát haragított magára. Válaszul megkezdődnek az átalakítások a közösségi médiavállalatnál.

Adatvédelem a közösségi médiában

A NAIH tájékoztatót tett közzé a személyes adatok közösségimádiában való kezelésével kapcsolatban.

Bírósághoz fordult a Facebook

A Facebook bejelentette, hogy Európában és Kaliforniában összehangolt peres eljárásokat indít a Facebookon és az Instagramon a jogosulatlan tevékenységgel kapcsolatosan a felhasználási feltételek érvényre juttatása érdekében.

Tanulságok a külföldi fogyasztóvédelmi döntések alapján

Cikkünkben az Európai Bizottság, az angol versenyhatóság, a holland versenyhatóság és a német versenyhatóság fogyasztóvédelmi tevékenységéről olvashatnak.

Jogrendszerek a Digitális Társadalomban – VIII.

A technikai, technológiai, informatikai fejlődés mérföldekkel jár a jog által modellezhető helyzetek előtt. Egy, Németországban sokszor idézett bonmot szerint, amíg az ipar 4.0-ás szinten van, az igazságügy 1.5-ös értéken. Bár az igazságügy és a jogrendszer nem azonos, a jogi szabályozás előbbre járhat, elérve a 2.0-ás állapotot.

#Ez #most #akkor #reklám?

Az influencerek fizetett együttműködései, terméket vagy szolgáltatást reklámozó posztjai, videói, bejegyzései sokszor a szürkezónában mozognak. Reklám vagy nem reklám, fel kell tüntetni vagy nem, és ha igen, hogyan?