Bejegyzések közösségi média címkével


Jogsértő reklám miatt bírságolt a GVH
2020. július 21. Napi

Jogsértő reklám miatt bírságolt a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján Berki Renáta anélkül reklámozta egy kereskedő cég óráit a közösségi oldalán, hogy megjelölte volna a posztok fizetett jellegét. A bújtatott reklámozás tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül, ami miatt már számos alkalommal járt el a GVH.

Az online oldalak üzemeltetői nem felelősek a jogellenes tartalomért?
2020. július 20. Világjogász

Az online oldalak üzemeltetői nem felelősek a jogellenes tartalomért?

A YouTube és más hasonló online platformok nem vonhatók felelősségre, ha a felhasználók szerzői jogvédelem alatt álló művet, jogszerűtlenül töltenek fel ezekre a platformokra, azonban a jogtulajdonosok intézkedéseket kérhetnek a vállalatokkal szemben – mondta ki az Európai Unió Bíróságának főtanácsnoka közzétett indítványában.

Tanulságok a külföldi fogyasztóvédelmi döntések alapján
2020. május 4. A jövő jogásza

Tanulságok a külföldi fogyasztóvédelmi döntések alapján

Az online térben tevékenykedő vállalkozások – akár digitális szolgáltatókról, árösszehasonlító weboldalakról vagy webáruházakról van szó, akár weboldalt üzemeltető offline kereskedőkről van szó – fogyasztóvédelmi megfelelőségének biztosítása céljából érdemes áttekinti a külföldi fogyasztóvédelmi fejleményeket.

#Ez #most #akkor #reklám?
2020. március 30. Cégvilág

#Ez #most #akkor #reklám?

Az influencerek fizetett együttműködései, terméket vagy szolgáltatást reklámozó posztjai, videói, bejegyzései sokszor a szürkezónában mozognak. Reklám vagy nem reklám, fel kell tüntetni vagy nem, és ha igen, hogyan?

Vírusmarketing ügyet vizsgál a GVH
2020. március 24. Napi Koronavírus

Vírusmarketing ügyet vizsgál a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal eljárást indított a www.shopolo.hu weboldalon, valamint a Facebook és Instagram posztokban az ’ANTISEPTIC’, illetve ’ANTIVIRUS’ elnevezésű terméket népszerűsítő vállalkozással szemben.